طراحی وب سایت هنری

تاثیر و توان اینترنت امروزه بر هیچ کسی پوشیده نیست، هنگامی که یک هنرمند در گوشه ای از جهان اثری را خلق می کند، آن اثر تا چند هفته یا چند ماه در کل دنیا میلیون ها بار دیده می شود حتی در رابطه با آن نظر هم داده می شود، این در حالیست که بدون وجود اینترنت این اتفاق غیر ممکن است.

در واقع طراحی سایت هنری جهت معرفی هنرمندان فعال در رشته های هنری مختلف و فروش آثار آنان می باشد. امروزه اینترنت مؤثرترین راه برای به نمایش گذاشتن آثار هنری و مشخصات آنها می باشد. بسیاری از هنرمندان در هر زمینه ای توسط رسانه های دیجیتال مانند شبکه های اجتماعی معروف و محبوب شده اند و فاز بعدی آنها برای افزایش اعتبار کسب و کار خود، طراحی سایت هنری است که بتوانند خودشان را بهتر و جامع تر معرفی کنند.

در طراحی سایت هنری چه بخش هایی می توانید داشته باشید؟

  • نمایش آثار خود به صورت دسته بندی شده

نقاشان، نخبگان موسیقی، اساتید خطاطی، نگارگری، سفال سازی و دیگر هنرمندان و آفرینندگان آثار هنری می توانند آثار خود را به صورت دسته بندی شده به همراه توضیحات تکمیلی در مورد هر یک از آثار، در سایت قرار داده تا بازدیدکنندگان بهتر آنها را درک کنند و در صورت مورد پسند بودن آثار، از طریق سایت، پرداخت خود را به صورت آنلاین انجام دهند.

  • فروش اینترنتی آثار خود از طریق سایت

همانطور که می دانید، امروزه هنرمندان زیادی از طریق طراحی سایت، اقدام به فروش آثار هنری خود نموده اند. این راهی است که فقط یک بار برای آنها هزینه در بر خواهد داشت و دیگر نیاز به اجاره سالن و نمایشگاه برای نمایش آثار هنری خود ندارند.

برای آشنایی با امکانات و تعرفه های فروشگاه ساز پرسینا اینجـا کلیک کنید.

  • درج مقالات، دلنوشته ها و ...

درج مقالات، دلنوشته ها، سخنان کوتاه، خاطرات و مطالبی برای علاقمندان به هنر می تواند تاثیر به سزایی در جذب کاربران اینترنتی به سایت شما داشته باشد. همچنین شما می توانید مراسمات، برنامه ها، جشنواره ها، افتتاحیه ها و اختتامیه ها، لحظات خاطره انگیز و .... را بصورت اسلایدشو در صفحه اول سایت قرار داده و به مشتریان خود اطلاع رسانی کنید.

  • نمایش رزومه، تقدیر نامه و گواهینامه و ....

در سایت های هنری زندگینامه، گالری تصاویر، تقدیرنامه ها و گواهینامه از جمله مواردی هستند که شما می توانید آنها را از طریق سایت به مشتریان خود معرفی نمایید.

و هر امکان دیگری که بتواند باعث جذب مشتریان بیشتری شود می توانید در وب سایت هنری خود قرار دهید. سایت ساز پرسینا هر آنچه که شما برای وب سایتتان نیاز داشته باشید را در اختیارتان قرار می دهد.

نکاتی که در طراحی سایت هنری باید در نظر گرفته شود

  • گرافیک بالا

بدون شک بازدیدکنندگان یک وب سایت هنری، افراد هنرمند و یا علاقمند به هنر هستند، بنابراین مهمترین نکته در طراحی سایت هنری خوب، بسته به رشته هنری مذکور، ظاهر زیبای سایت است که بتواند افراد اهل هنر و هنر دوست را به خود جذب کند.

  • طراحی ریسپانسیو

همانطور که در مورد قبلی اشاره کردیم طراحی سایت هنری یکی از انواع طراحی سایت هست که مطمئنا باید بهترین طراحی و بهترین گرافیک را داشته باشد. طراحی ریسپانسیو نیز جزو مواردی هست که می بایست در طراحی های مدرن رعایت شود. طراحی ریسپانسیو موجب می شود یک وب سایت در سایز های مختلف مانیتور مثل گوشی یا تبلت به صورت استاندارد نمایش داده شود و نیازی به اسکرول افقی یا zoom in و zoom out نباشد.

با طراحی سایت هنری برای خود می توانید مکانی دائمی برای به نمایش گذاشتن آثار و هنر خود داشته باشید و در نتیجه مشتریان بیشتری را از طریق اینترنت و موتورهای جستجو جذب کنید.

متخصصین پرسینا با سال ها تجربه در زمینه طراحی و برنامه نویسی به شما کمک خواهند کرد تا با طراحی سایت هنری مطابق با نیازهایتان، بتوانید توانایی ها، آثار و هنر خود را در معرض دید مخاطبان بیشتری قرار دهید.

برای مشاوره رایگان با مشاوران ما تماس بگیرید.

[ctacms][ctawebdesign]